-

¨Hej på er :)
Just nu sitter jag och har jätte tråkigt på fb, för jag e hemma från skolan idag för jag är sjuk! de e ju inte alltid så roligt ;o Menmen...
Nu e det bara en dag kvar tills det blir grönan!! :D längtar som faan!
Men idag blir de så att man drar sig ner till centrum och klipper sig, tror jag.. men måste vänta på pappa så jag kan få cash ;) sen blir det hem och plugga och efter det så blir det nog att sova :) men jag kommer blogga mera idag, typ 4 inlägg för jag kommer ha så tråkigt, för klockan e lixom bara 9 och jag kommer inte ha ngt att göra idag ;o så bara så ni vet så kommer det bli många inlägg idag! eller iallafall av mig, tror amanda också kommer blogga mycket idag!
Om ni undra så e jag fett stolt för jag fick ett busskort igår!!:) för att kunna åka till grönan och allt! Haha måte bara berätta det här, men jaa jag e lite dålig på att förklara men ni får försöka att fatta :) Kolla jag snackade med farmor i telefon igår, och jag har velat ha guldkort fett länge, så jag sa till farmor att jag skulle få ett guldkort och så sa hon : jaa, har pappa berättat det?
jag: haha så jag ska få ett guldkort?
Farmor: jaa, vadå har han inte sagt det?
Hahah lite fail farmor ;) men jaa så man e ju glad för att man får ett guldkort! vet ej om han har beställt ett så jag får hämta ut det imorn på grönan, så det kanske är en liten suprise :D HOPPAS!
men jaa jag har inte så mycket mer att säga, men jag bloggar mer om ett tag igen!:)
Bye alla söta!<3



Miss
you amanda!<3 .De här e inte amanda som jag har blo0ggen med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0