Onepiece :D

Heej:)
Just nu sitter jag vid datan framför facebook och bloggen.. Är fett gla gör jag har fått en onepiece :D Yeey!<3
Hahah, dagen blev ändå rätt så nice, även fast jag inte trodde de ;o
Imorn är det ju skolavslutnig ;o Ska bli sjuuukt nice! längtar som faan :)
Eller aa längtar tills det är över så man får 10 veckor ledigt :D då kommer de bli grönan tror jag ;o
Sen efter det så ska jag, emma och amanda tror jag gåå till nova p¨å kvällen :) eller vi får se! sen såö blire slagg med emma och amanda hemma hos amanda :) och såklart kommer det att bli bäst som vanligt!!:)

P.S:tack mother för onepiceen, jag älskar dig :)♥
P.S en tumme för dig pappa att det bli bättre, love you;)♥




Byee! <3 love u!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0